Stratejik Marka Yönetimi ve Dijital Pazarlama Eğitimi
Açıklama
Bu program, stratejik marka yönetiminin bileşenleri olan strateji, marka ve yönetim kavramlarının gerektirdiği teorik bilgiyi ve bunların pratik olarak hayata geçirebilmek için gereken yetkinlikleri geliştirmeyi amaçlar.
Marka yönetiminin temel esasları olan müşteri odaklılık, değer yaratma, sadakat, ikna, güven, müşteri deneyimi gibi kavramları irdelemek; hızla dijitalleşen ve devamlı dönüşen yeni normal diye tanımlamaktan da vazgeçtiğimiz dünyamıza nasıl entegre edebileceğimiz konusunda yaklaşımlar sunmak hedeflenecektir.
Stratejik pazarlama ve marka yönetimi konusundaki temel kavramların derinlemesine incelendiği, gerçek ve güncel marka büyüten strateji örneklerin paylaşılacağı bu eğitimde, katılımcılar günlük hayatta ve kriz dönemlerinde karşılaşabilecekleri marka yönetimi zorluklarını en doğru şekilde nasıl ele alacakları ve yönetecekleri konusunda kendilerini geliştireceklerdir.
Eğitimin sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar “Uzmanlık Sertifikası” almaya hak kazanacaktır. Sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan ama devam koşulunu yerine getiren katılımcılar “Katılım Sertifikası” almaya hak kazanacaktır. Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.
Genel Bilgiler (Stratejik Marka Yönetimi ve Dijital Pazarlama Eğitimi) |
|
Eğitim Tarihi | : 20-30 Aralık 2022 |
Eğitim Süresi | : 20 Saat |
Eğitmen | : Prof. Dr. Elif AKAGÜN ERGİN / Doç. Dr. Handan ÖZDEMİR |
Eğitim Zamanı | : Salı-Çarşamba-Cuma 16:00-19:30 |
Eğitim Yeri | : Üniversite Derslikleri (Yüz Yüze) |
Eğitim Ücreti | : 2.500,00 TL (KDV Dahil) |
Ödeme Bilgileri | : OSTİM Teknik Üniversitesi İktisadi İşletmesi |
Akbank OSTİM Sanayi Sitesi Şb. Iban: TR52 0004 6006 0388 8000 1728 51 - Eft / Havale Yapabilirsiniz. Axess ve Maximum kredi kartlarıyla WEB sayfamız üzerinden 2 taksit olarak ödeme imkanı bulunmaktadır. |
Süreç ve Kazanım
- Strateji kavramının gerektirdiği düşünme ve analiz yöntemlerini öğrenmek
- Marka yönetimi için gerekli olan marka kimliği, marka vaadi ve marka deneyimi gibi kavramları güncel örnekler üzerinden tartışılarak pekiştirmek
- Güçlü marka oluşturma ve fark yaratmakla ilgili farkındalığı yüksek, tutkusu ve uygulama bilgisi olan, hikayeler yaratabilen bir pazarlama liderine dönüşme yolculuğunda ilerlemek
Kim almalı ?
- Genel Katılıma açık
Eğitim Müfredatı
- Toplamda: 34 Ders
Marka Kavramı / Tarihsel Gelişim Süreci
Stratejik Marka Yönetim Süreci
- 4 - SWOT AnaliziDers