PROFESYONEL PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Açıklama
Eğitimimizin amacı kurumların yoğun rekabet ortamı içerisinde güçlü ve başarılı olabilmeleri, bunun yanı sıra sürdürülebilir müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indirebilmek ve daha çok sadık müşteri yaratabilmek için gerekli eylem planlarını oluşturmak inovatif çözümlerin farkına vardırmaktır.
Süreç ve Kazanım
-
Her işletmenin varlığını sürdürebilmesi noktasında insan odaklı müşteri kavramı gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Bu noktadan hareketle müşterinin varlığının devamı ve arttırılması için her koşulda doğru yöntemlerle yönetilmeli ve iletişim kurulmalıdır.
Kurumun prensipleri, misyonu, vizyonu ve çıkarları doğrultusunda müşteri memnuniyetini sağlamanın çeşitliliğini ve doğru yolunu paylaşıp maksimum kazanç ve verim elde etmenin yol haritasını çıkartıyoruz.
Kim almalı ?
-
Tüm yönetim kadroları, satış-pazarlama, müşteri ilişkileri, ticari, bireysel ve kurumsal satış/pazarlama personeli, gişe memurları, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, çağrı merkezi çalışanları, bayi kanalları ve mal ya da hizmet satışında arayüz olarak çalışan tüm personel ile insan yönetimi gerektiren tüm görevlerdeki çalışanlar.
Eğitim Müfredatı
- Toplamda: 6 Ders